A pri izbiri ponudnika vseeno velja opozoriti na pazljivost in preudarnost. Stranka, ki želi na novo vzpostaviti spletno trgovino ali svojo obstoječo le posodobiti, mora paziti na spodaj omenjene stvari.
Pomembni dejavniki, ki vplivajo na kakovost spletne trgovine
Verjetno je pri večini strank, ki se odločajo za izdelavo spletne trgovine odločilni faktor prav cena. A cena ne sme biti razlog, da zato izberemo mnogo slabšega ponudnika. Pri izbiri ponudnika moramo poleg cene, odločilno upoštevati tudi kakovost podjetja, ki se ukvarja z izdelavo spletnih trgovin. Preverimo njegove reference – lahko tudi kontaktiramo kakšno večjo in pomembnejšo stranko in povprašamo o morebitnih težavah s spletno trgovino. Potem se moramo pozanimati tudi o zanesljivosti ponudnika – ali upošteva vse zahteve stranke, ali se drži dogovorjenih rokov, ali zaračunava dodatne stroške za morebitno odpravljanje težav. Predvsem pa je pomembno, da se pozanimamo kako je z vzdrževanjem spletne trgovine v prihodnosti.Tudi po končani izdelavi ostaja delo
Spletna trgovina je živ organizem in zato izdelava spletnih trgovin ni zaključen proces, ki se ustavi z začetkom delovanja spletne trgovine. Potrebno je poskrbeti za ažuriranje izdelkov, zaloge, sprotno dodajanje funkcionalnosti, izboljšanje uporabniške izkušnje itd. Stranka si namreč želi, da trgovina živi, je ažurna in se prilagaja potrebam in željam stranke.Poleg izdelave spletne trgovine pa je potrebno poskrbeti tudi za dobro oglaševanje na spletu. Izdelava spletnih trgovin nam čisto nič ne pomaga, če do nje ne pride veliko ljudi oziroma če zanjo sploh nihče ne ve. Zato mora stranka razmisliti tudi o potrebnem proračunu za oglaševanje – vzporedno z izdelavo spletne trgovine. Mnogi na ta dejavnik kar malo pozabijo in so potem razočarani z izkupičkom spletne trgovine.
Ni komentarjev:
Objavite komentar