sreda, 26. avgust 2015

Izdelava spletnih trgovin – potrebna je temeljitost

Ukvarjam se z izdelavo in prodajo naravne kozmetike. Ko sem pričela, sem imela predvsem željo po tem, da bi se moji izdelki prodajali v drogerijah in lekarnah, a hitro sem ugotovila, da je težko priti do tega, da te postavijo tvoje izdelke na svoje police, še bolj nerodno pa je, da je pri njih preveč konkurence – tvojih izdelkov v množici podobnih nihče ne opazi in tudi ne ve, kaj je njihova prednost.
Zato sem se odločila za bolj direkten pristop. Kozmetiko sem pričela prodajati na stojnici ob raznih prireditvah, in to se je kar dobro obneslo (zlasti pred časom praznovanj kot so božič, valentinovo, dan žena in podobno).
Nato sem se odločila, da bom poskrbela še za prodajo na spletu in začela sem se zanimati, kako poteka izdelava spletnih trgovin, ali se s tem ukvarja kdo, ki ga poznam, koliko bi me takšna stvar stala. Izkazalo se je, da bi za mojo trgovino na spletu z veseljem poskrbelo kar nekaj ljudi in odločila sem se, da jih povprašam nekoliko več. Pol ure sestanka z vsakim za lažjo odločitev gotovo ni odveč – še posebej zato, ker sem vedela, da izdelava spletnih trgovin ni tako majhen finančni zalogaj, da se o njem ne bi izplačalo dobro premisliti.
Seveda se je to izkazalo za še kako dobro. Hitro sem ugotovila, kateri ponudniki so nekoliko neresni. Eden je dejal, da mi lahko trgovino postavi za vsega 150 evrov (pri predpostavki, da mora kot samostojni podjetnik zaslužiti minimalno 50 evrov na dan, če hoče vsaj preživeti, bi jo torej naredil v treh dneh – in to se mi je zdelo nemogoče). Drugi so bili s cenami večinoma visoki oziroma so najprej povedali nizko ceno, ko sem razložila, kaj vse hočem, pa se je ta sproti dvigovala. Ne vem, kaj so si predstavljali – da bom imela trgovino, ki omogoča manj kot nudim strankam pri nakupu na stojnici?


Kakor koli, nazadnje sem dobila na mizo dve ponudbi, ki sta se mi zdeli finančno sprejemljivi, znotraj katerih pri spletni trgovini ne bi bila omejena in bi lahko tudi kasneje dodajala različne module ter tako po potrebi uvedla spremembe, oba ponudnika sta mi bila pripravljena pomagati pri uvajanju v upravljanje spletne trgovine, oba bi mi nudila gostovanje ter optimizacijo … Obe podjetji torej vesta, da je izdelava spletnih trgovin resno področje, ki se ga je treba lotiti s temeljitim načrtom za izvajanje tudi po tem, ko je trgovina že »on line«, sicer s prodajo ne bo nič.
Zdaj se moram odločiti, a ker sta obe ponudbi približno enaki, bom še malo počakala. Da preverim, ali lahko morda pridem še do kakšnega popusta – nenazadnje me bo vse skupaj stalo kar nekaj denarja in vsak prihranjen evro se bo še kako poznal.

Poglejte si še razloge za izdelavo spletnih trgovin.

Ni komentarjev:

Objavite komentar