sreda, 8. november 2017

Tudi sama bom poskusila s spletno trgovino


Spletno nakupovanje in posledično izdelava spletnih trgovin je v zadnjem času v precejšnjem razcvetu. Veliko podjetij, ki se je kdaj ukvarjalo s prodajo preko fizičnih trgovin, je v zadnjem času razširilo poslovanje tudi na spletno tržišče. Uporabnikom je namreč veliko udobneje in hitreje kupovati preko spleta. Pa tudi varnost spletnega nakupovanja ni več težava v zadnjih letih. Uporabniki precej zaupajo spletnemu nakupovanju, zato je postalo tudi tako množično razširjeno. Tudi sama veliko nakupujem preko spletnih trgovin, prav tako moji znanci in prijatelji. Najpogosteje nakupujem modne dodatke, avtomobilsko opremo, športno opremo in oblačila ter opremo za otroka. Nikoli pa se nisem znašla na drugi strani, kot prodajalec oziroma lastnik spletne trgovine.







Kako začeti

Vendar se mi je porodila ideja, da bi tudi sama poskusila s tem poslom. Ker me že od nekdaj zanimajo modni dodatki sem začela s tem. Dobila sem nekaj dobaviteljev, nato pa sem kontaktirala podjetje, ki se ukvarja z izdelavo spletnih trgovin. Izdelava spletnih trgovin je zanimiv posel. Strokovnjaki so mi zelo pomagali z nasveti kaj in kako je treba postaviti trgovino, kaj je pomembno in čemu se moram izogibati. S skupnimi močmi smo v dveh tednih izdelali čudovito spletno trgovino.
Sama sem prispevala tudi nekaj kreativnih idej in rešitev, ki so jih z veseljem upoštevali. Oni pa so mi svetovali z njihovega vidika iz izkušenj kaj je pri izdelavi spletnih trgovin predvsem pomembno, tako da je kupec zadovoljen in ni zmeden.



Pomoč pri nadaljnjem poslovanju

Po dobrih dveh tednih in dokaj ugodni ceni smo vzpostavili res dobro spletno trgovino, ki omogoča tudi plačilo s kreditnimi karticami. Tega namreč še vedno veliko spletnih trgovin ne omogoča. V moji spletni trgovini je možno plačilo po povzetju, s Paypal-om in s kreditnimi karticami (Visa, Maestro, Diners in Mastercard). Strokovnjaki z izbranega podjetja pa so mi na voljo tudi za vzdrževanje spletne trgovine in za strokovno pomoč ob kakršnem koli vprašanju ali zagato, s katero se srečujem na svoji poslovni poti. Izdelava spletnih trgovin je njihova glavna domena, ki jo zelo dobro obvladajo.

Vas zanima kako obnoviti izbrisane slike iz mobitela? Potem si le preberite naš članek na to temo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar